Direzionale dozzinale blog di tubature

lunedì, marzo 27, 2006

NUN TE SCURDA


Aje perso tempo a guarda ‘e ccose dinto ‘o bbene
È meglio a nun lassà chesta fortuna
‘o munno è tutto chello ca te vene
je ‘o vvoglio nun me sento ‘e stà diuno
Lassa fernì ‘sta ciorta
e po’ me vedarraje quanno so asciuto
si songo ancora come me vulive
si tengo ancora chello c’aggio avuto
‘Lievate stongo passanno
’dicette ‘o specchio vicino ‘a carne‘
Appriesso te lasso ‘a miseria‘e ‘na vita chiù overa,
addò ‘o tiempo nun tene ‘a pacienza
quanno aje fatto coccosa
ce pienze a ‘ccoccosa che è stato?
O te scuordi ‘o passato?
Se perde tiempo a cercà ‘ccose ca nun tiene
ma l’ommo s’annasconne ind’a criatura
guardannomi ind’a ‘cchello ca te devo
cagnaje pe’ n’ata vota ‘a mascatura
stavota nun me ‘mporta
si nun me trovarrai è pecchè è fernuto
lassandome cu’ ‘cchello ca tenevo
m’aje dato tutto chello c’aje potuto.
‘Lievate stongo passanno
’dicette ‘o specchio vicino ‘a carne‘
Appriesso te lasso ‘a miseria‘e ‘na vita chiù overa,
addò ‘o tiempo nun tene ‘a pacienza
quanno aje fatto coccosa
ce pienze a ‘ccoccosa che è stato?
O te scuordi ‘o passato?

epitaph di 24grana

LACRIME